Sklep internetowy prowadzony jest przez Center-Com Aleksander Pawlicki wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6121555958
Kontakt ze sklepem:
1) Adres: Dobra 182, 59-700 Bolesławiec
2) Adres e-mail: kontakt@center-com.pl
3) Numer telefonu: +48 500 504 102
1. DEFINICJE
1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Center-Com Aleksander Pawlicki,, 59-700 Bolesławiec, Dobra 182, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej
przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6121555958
3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.center-com.pl
5. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
7. Produkt- wszelkie urządzenia prezentowane w Sklepie.
1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia za pośrednictwem serwisu można składać przez cały rok, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Złożenie zamówienia następuje poprzez wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia. Kupujący wypełnia formularz zamówienia w sposób kompletny i zgodny z faktami.
4. Zamówienia składane w Sklepie realizowane są standardowo na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Realizacja zamówień zagranicznych jest możliwa w indywidualnych przypadkach i wymaga osobnych ustaleń pomiędzy Sklepem a Klientem.
6. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności elektronicznej lub wyborem opcji „za pobraniem”.
7. Realizacja zamówień następuje w dni robocze do godziny 11:00. Zamówienia złożone po godz. 11:00 są przyjmowane następnego dnia roboczego i realizowane w zależności od wybranej formy płatności
8. W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 2 dni, Sprzedawca anuluje złożone zamówienie potwierdzone do realizacji.
9. W przypadku gdy realizacja zamówienia nie jest możliwa z powodu braku dostępności Towaru, Sprzedawca informuje o tym fakcie Klienta w terminie do 1 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail. W przypadku
braku dostępności części Towarów objętych zamówieniem Klient decyduje, czy zamówienie ma zostać zrealizowane częściowo, czy w całości anulowane.
10. Sprzedawca dostarcza Towar Klientowi wraz z dokumentem sprzedaży w postaci paragonu (zawsze pod listem przewozowym) lub faktury VAT-marża (zawsze pod listem przewozowym), jeżeli Klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu zamówienia i podał niezbędne dane do wystawienia faktury.
11. Przy odbiorze towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki oraz ustalenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych z tytułu transportu.
3. WYSYŁKA
1. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich.
2. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu .
3. Koszty przesyłki uzależnione są od wybranej formy dostarczenia zamówienia.
4. Całkowity koszt przesyłki produktów do Klienta jest każdorazowo wskazywany w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.
4. PŁATNOŚCI
1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy dowód zakupu.
2. Płatność za zamówiony Produkt może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych TPAY lub przelewem na konto bankowe sklepu:
a) waluta PLN: na rachunek mBank
Numer BIC WBKPPLPPXXX
5. REKLAMACJE
Urządzenia przed wysyłką są solidnie sprawdzane i testowane ale jest to elektronika i czasami z przyczyn od nas niezależnych może wystąpić drobny problem. I w tym momencie prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Zapewniamy, że każdą sytuacje można zakończyć z zadowoleniem dla obu stron przy odrobinie wyrozumienia i spokojnego podejścia :) Poniżej podajemy kilka zasad które muszą być przestrzegane aby transakcja zakończyła się pozytywnie
Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@center-com.pl
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: imię i nazwisko Konsumenta, nr zamówienia, przyczynę reklamacji, numer konta bankowego, dane kontaktowe.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni i powiadomienia o rozstrzygnięciu zgłoszenia.
Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji na uszkodzenia mechaniczne jest spisanie w obecności kuriera protokołu Reklamacji.
Gwarancja udzielana jest na okres 14 dni (chyba ze opis aukcji stanowi inaczej) od daty dostarczenia paczki. Wszystkie zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę
Reklamowany sprzęt dostarczany jest do nas we własnym zakresie (kupujący pokrywa koszt transportu)
Kiedy paczka jest już u nas zanosimy urządzenie do naszego serwisu w celu przeprowadzenie ekspertyzy mówiącej o przyczynie powstania usterki. Jeżeli mamy pewność że sprzęt nie został uszkodzony na skutek nieprawidłowego podłączenia lub użytkowania reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie. Usterkę usuwamy i odsyłamy urządzenie do Państwa na nasz koszt oczywiście.
Jeżeli okaże się że urządzenia nie da się naprawić, lub po naprawie usterka może po czasie powrócić zwracamy pieniądze w kwocie jaka jest na paragonie czyli: koszt urządzenia + koszt transportu (w jedną stronę).Jeżeli będziemy posiadać inny sprawny egzemplarz danego modelu (lub podobny - tutaj po wcześniejszym uzgodnieniu) będzie on wysłany do Państwa na nasz koszt.
Czas rozpatrywania reklamacji do 14 dni.
Urządzenia posiadają plomby gwarancyjne. Zerwanie, uszkodzenie takiej plomby jest równoznaczne z utrata gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje także urządzeń, które dotarły do nas uszkodzone mechanicznie na skutek nieprawidłowego zapakowania.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny od dnia otrzymania Towaru, składając Sprzedawcy na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku odstąpienia od umowy w trybie wskazanym w ust. 1 powyżej, Klient powinien zwrócić Towar do Sklepu lub do Sklepu Internetowego pod następujący adres: Center-Com Aleksander Pawlicki, Dobra 182, 59-700 Bolesławiec, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
4. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
9. Klient zwracając towar ma obowiązek zabezpieczyć wysyłany towar, tak aby nie uległ zniszczeniu w czasie transportu. Zwracany Towar powinien być w stanie niezmienionym.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są używane. Z uwagi na to sprzedawca zastrzega sobie prawo do tego by na urządzeniu wystąpiły różne ślady użytkowania jak rysy, otarcia itp.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic w kolorystyce produktów oryginalnych a ich fotografiami zamieszczonymi w sklepie center-com.pl
3. Zdjęcia zamieszczone na stronie center-com.pl są robione dla każdego produktu indywidualnie aby kupujący przed zakupem zapoznał się ze stanem wizualnym sprzedawanego produktu. W razie wątpliwości prosimy o kontakt przed zakupem.
4. Umowy zawierane poprzez sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.